loading...
تنوع موضوعی در تالار 707
تالار وبلاگ 707

خبرنامه

  • من از دوستان عزيزم خواهش دارم كه منت بزارن سر ما و عضو بشن ولي اگر كسي تمايل به عضويت نداره مي تونه با نام كاربري      demo    و رمز عبور   demo  به طور موقت وارد بشه و متن خودش رو در انجمن و سايت درج كنه . به تشكر از شما .


  •  دوست عزیز بهترین حالت نمایش در مرورگرهای Mozilla Firefox و  Google Chrome  می باشد
  • دوستان عزیز کم لطفی نکنید و لطفا نظرتون رو هم بگید به ما ...
  • دعوت به همکاری : دوستانی که مایل به همکاری با ما هستن لطفا پیغام بگذارن .
  • قابل توجه دوستان عزیز  :  هر جا از مطالب یا لینکی از مطالب مشکل داشت اطلاع دهید تا مشکل برطرف شود .
  • دامنه جدید و همیشگی 707  :  www.forum707.ir
  • بازدید از سایر صفحات  :‌ دوستان عزیز به علت به روز بودن سایت از سایر صفحات نیز بازدید کنید
  • قابل توجه دوستان عزیز  :   دوستانی که در این وبلاگ ثبت نام می کردند باید منتظر تایید مدیر وبلاگ می شدند تا نام کاربریشان فعال شود . از این پس نام کاربری شما توسط ایمیل تایید می شود . لطفا ایمیل معتبر و صحیح وارد کنید .




معرفی بخش های مختلف

این بخش ها جدیدا به تالار 707 اضافه خواهد شد ...

  • به زودی این وبلاگ با موضوعات متنوع در خدمت تمامی کاربرای عزیز می باشد . (جدید) 
  • آهنگ های پیشواز همراه اول و ایرانسل ( منتشر شده )
  • معرفی سایت های عمومی کشور  ( منتشر شده )
  • کلوپ ضد دختر  ( منتشر شده )

آخرین ارسال های انجمن
user707 بازدید : 309 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (0)

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چه شغل ها و کارهایی می توانند برای شما شادی به ارمغان آورند.

به گزارش بانکی دات آی آر، اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به دنبال شغل مناسب می گردید و در ضمن شاد بودن هم برایتان مهم است، نیم نگاهی هم به این شغل ها بیاندازید، بد نیست!

براساس نظرسنجی که موسسه ملی تحقیقات دانشگاه شیکاگو انجام داده است، این شغل ها در ردیف شادترین شغل های دنیا قرار گرفته اند:


1.    روحانی:
از جمله شاد ترین مشاغل در کل دنیا روحانیت است، چراکه این افراد ارتباط تنگاتنگی با دین دارند و این ارتباط می تواند هم شادی در آنها بوجود آورد و هم در حل مسائل مختلف به فرد کمک می کند.


2.    آتش نشان:
شاید تعجب آور باشد، اما برخلاف تصور عمومی، 80% آتش نشانان در این نظر سنجی از کار خود به شدت راضی بوده اند، چرا که شغل آنها همواره کمک کردن به دیگران و در بسیاری از مواقع نجات جان دیگران از مرگ حتمی است.


3. فیزیوتراپ: کار این قشر از جامعه هم مستقیما با مردم و کمک به افرادی در ارتباط است که توان کمتری نسبت به دیگران دارند. آنها هم پس از حل مشکل دیگران از کار خود احساس رضایت می کنند و در نتیجه از نظر خود شغل خوب و شادی دارند.

4. نویسنده: هر چند بسیاری از نویسندگان، نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا، همواره از کم بودن دستمزدها و حقوق خود ابزار ناراحتی می کنند، اما حس خوب روی کاغذ آوردن ذهنیت ها و تفکرات شخصی برای این افراد، شغل نویسندگی را جذاب، دوست داشتنی و حتی شاد می کند.


5.    معلم: اگر چشم خود را به روی حقوق ناچیز معلمان ببنید و به دیگر ویژگی های معلمی به ویژه ارتباط با بچه ها و آموزش درس ها و نکات تازه به دیگران فکر کنید، حتما معلمی را شغلی شاد و دوست داشتنی می یابید.


6. هنرمند: معمولا وقتی صحبت از روحیه لطیف می شود، اولین کسانی که به ذهن می آیند، هنرمندان هستند. البته شادی و نشاط هم جزو لاینفک هنر است و در این بین به نظر می رسد مجسمه سازان و نقاشانان از همه اقشار هنری شادتر هستند.


7. روانشناس: این قشر از جامعه وظیفه سنگین و مهمی بر دوش دارند که البته در بسیاری مواقع هم شنیدن مشکلات دیگران به نظر سخت و غم انگیز می رسد، اما روانشناسان چندان این ایده را قبول ندارند، چراکه معتقدند گذاشتن راه حل پیش پای کسانی که تا مرز سیر شدن از زندگی هم پیش می روند، بسیار لذت بخش و شادی آفرین است.

 

user707 بازدید : 300 دوشنبه 16 مرداد 1391 نظرات (0)

استیو جابز، معمار دنیای مدرن، که به تازگی و پس از سالها تحمل رنج بیماری سرطان پانکراس درگذشت، از جمله کسانی است که تاریخ علم و فناوری او را به این راحتی ها فراموش نخواهد کرد.

به گزارش بانکی دات آی آر، پس از این اتفاق مردم سراسر دنیا با برگزاری مراسم نمادین یاد آقای اپل را گرامی داشتند.

اما گذشته از تمام یادبودهایی که برای مرد تمام نشدنی فناوری برگزار شد، دیدن خانه ابدی اش خالی از لطف نیست

user707 بازدید : 314 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (0)

مشاهده  نتایج اولیه کنکور در این سایت   sanjesh.org

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد که نتایج اولیه کنکور سراسری ۹۱ ساعت ۱۴ فردا منتشر می شود.
به گزارش مهر،‌ ابراهیم خدایی عصر امروز با حضور در میان خبرنگاران گفت: این نتایج که شامل کارنامه اولیه می شود، در سامانه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر می شود.

وی افزود: همه داوطلبان کنکور سراسری مجاز شده اند و ۴۵۰ هزار نفر مجاز به انتخاب رشته در دوره های روزانه شده اند.

رئیس سازمان سنجش گفت: ظرفیت نهایی پذیرش در این آزمون ۵۷۳ هزار نفر است.

به گزارش مهر، داوطلبان مجاز کنکور پس از اطلاع از نتیجه آزمون خود می توانند از ۱۷ تا ۲۳ مردادماه جاری، ۱۰۰ کدرشته را انتخاب کنند.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی آزمون سراسری سال ۱۳۹۱ در گروه های آزمایشی علوم انسانی، علوم تجربی، علوم ریاضی، هنر و زبانهای خارجی هم اکنون منتشر شده است.

user707 بازدید : 263 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)

امروز میخوام به مطلبی اشاره کنم که بعضی ها بد جوری باورش کردند و من هم امروز با مدرک به شما ثابت میکنم که با عضویت در این سایت ها شما فقط رتبه اون سایت رو بالا میبرید نه خودتون !


98855

 

نکته ای که وجود داره و اثر این سیستم ها رو از بین میبره استفاده از iframe یا frame در این سیستم ها هست ، از اون جایی که رتبه الکسا با اطلاعاتی که از طرف افرادی که تولبار این سایت رو روی مرورگرشون نصب کنن محاسبه میکنه ، من هم به این فکر افتادم که آیا اطلاعات درون iframe ها هم ارسال میشه یا نه که آخر سر به نتیجه رسیدم نه و اگر ارسال بشه کار این سیستم منطقی نیست ! از اون جایی که میدونم کسی برای حرف های من تر هم خورد نمیکنه ، این مورد رو در سایت alexa.com مطرح کردم که جواب همانی شد که فکر میکردم این هم لینک که خودتون میتونید ببینید :

http://www.alexa.com/help/viewtopic.php?f=5&t=28081

در ضمن درباره گوگل هم باید بگم گوگل نمیتونه بفهمه که آمار شما چقدر هست ، به همین خاطر در رتبه گوگل شما تاثیری نداره ، متاسفانه برای این موضوع مدرکی در حال حاظر ندارم ، البته خودتون فکر کنید گوگل چه جوری میخواد از امار شما با خبر بشه !؟

به نظر من گوگل بازدید ورودی از موتور جستجوی خودش رو مبنای بازدید شما قرار میده .

وظیفه خودم دونستم اطلاع بدم ، امیدوارم سایتهای افزایش بازدید بتوانند راه حلی برای این موضوع پیدا کنند .

user707 بازدید : 295 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)

مبتکر ایرانی با هدف مقابله با مضررات استعمال دخانیات، قلیانی طراحی کرده که به گفته وی ضمن برخورداری از ویژگی‌های ظاهری قلیان‌های معمولی مثل دود و صدا در آن از توتون استفاده نشده و دود حاصل از آن ترکیبی از بخار آب بی خطر از لحاظ تنفسی است.


قائم کیانیان، برگزیده جشنواره‌ جوان خوارزمی و مبتکر این قلیان با اشاره به اینکه از زمان پیدایش اولین مواد دخانی در دنیا تا به امروز اقدامات متعددی جهت بهبود و کاهش مضرات و عوارض ناشی از مصرف این مواد صورت گرفته است، گفت: ممنوعیت و اقدامات بازدارنده و به موازات آن بهبود مصرف از طریق کاهش عوارض ایجادی و معرفی روش‌ها و دستگاه‌های ترک آن، از جمله اقداماتی هستند که در این خصوص صورت گرفته است. در این میان می‌توان به عنوان یکی از روش‌های مهم مصرف دخانیات ازمصرف قلیان‌های سنتی نام‌برد که نه‌تنها در کشور ما مورد استفاده است بلکه در بسیاری از کشورهای دنیا نیز از این وسیله جهت مصرف محصولات دخانی استفاده می‌شود.
66562

وی افزود: در سال‌های اخیر شاهد رشد زیاد و نگران کننده‌ مصرف این وسیله درکشور بوده‌ایم که متاسفانه در بین قشر جوان جامعه شیوع بسیاری دارد که خود باعث افزایش نگرانی در این زمینه شده است. همچنین در مورد سایر محصولات دخانی به عنوان مثال سیگار، علاوه ‌بر تبلیغات گسترده‌ منفی، شاهد انواع روش‌های ترک و کاهش عوارض مصرف به صورت انواع کرم‌ها، فیلتر‌ها، سیگارهای الکتریکی هستیم. اما در مورد قلیان سنتی به جز تغییرات ظاهری جهت زیبایی بیشتر و جذب مخاطب بیشتر و همچنین انواع متنوع وارداتی آن کمتر شاهد نوع و یا نمونه‌های بهبود یافته از لحاظ عوارض جانبی و مواد و روش های کاهش مضرات و ترک مصرف آن بوده‌ایم.

کیانیان تصریح کرد:در پروژه «قلیان سالم» عوارض ناشی از مصرف قلیان سنتی حذف و پارامترهای جذاب آن برای مصرف کنندگان حفظ شده است تا این روش به موازات روش‌های دیگر جهت کاهش عوارض ایجادی از این محصول دخانی مورد استفاده قرار گیرد.

وی درباره مشخصات فنی قلیان سالم گفت: در این پروژه با استفاده از فرایند‌های ارتعاشی مربوط به قطعات نیمه رسانا از مباحث فیزیک حالت جامد و ترکیب آنها با علوم ترمودینامیکی، برای اولین بار موفق به تولید ترکیبی از بخار آب با حالت دود مانند، قابل تنفس و استنشاق، خنثی و بی‌خطر برای بدن انسان شدیم که در این قلیان به عنوان ماده‌ اصلی مصرفی، معرفی شده و مورد استفاده قرار می‌گیرید.

کیانیان با بیان اینکه این دستگاه به وسیله‌ی انرژی برق کار می‌کند، ادامه داد: در ساختار دستگاه به طور کامل از مواد بهداشتی با درجه‌ کیفیت غذایی (Food Grade) استفاده می‌شود که کاملاً بهداشتی بوده و دارای تأییده‌های بین‌المللی از لحاظ سلامت و بهداشت است.

وی افزود: از جمله ویژگی‌های «قلیان سالم» برخورداری از دود مطبوع، طعم و بوی به مراتب بهتر، ظاهری مدرن و شکیل، استفاده آسان و صدای قل‌قل قلیان سنتی است.

user707 بازدید : 264 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)

۳۷؟ ۴۲؟ ۵۰؟ ۶۵؟ ۹۰؟ برای هر خانه‌ای و هر بودجه‌ای، یک تلویزیون HD وجود دارد. اما اگر دکوراسیون منزل‌تان با کابینت، میز تلویزیون یا مبلمان محدود نشده و انتخاب‌های زیادی برای اندازه تلویزیون دارید، چه تلویزیون مناسب شماست؟

8877554

 

شاید فکر کنید هرچقدر که می‌توانید هزینه کنید باید تلوزیون بزرگتری بخرید. اما منطقی‌ست که اندازه تلوزیون‌تان با ابعاد اتاق و فاصله محل نشستن برای تماشا تناسب داشته باشد.

بین فاصله محل تماشا و اندازه تلوزیون یک رابطه مستقیم وجود دارد. مسلما هرچه دورتر باشید تلوزیون کوچکتر دیده می‌شود. پس باید اندازه‌ای را انتخاب کنید که «بخش ایده‌آلی» از میدان دیدتان را پوشش دهد.
بر اساس تحقیقات، توصیه‌های مختلفی برای این «نسبت ایده‌آل» وجود دارد. THX (که در زمینه صدا و تصویر استاندارد ارائه می‌کند و متعلق به Lucasfilm جرج لوکاس است) اعتقاد دارد تلوزیون باید با بیننده زاویه ۴۰ درجه ایجاد کند. به بیان ساده یعنی فاصله‌تان تا تلویزیون را در ۰٫۸۴ ضرب کنید تا اندازه مناسب تلوزیون‌تان را به‌دست بیاورید. برای مثال اگر فاصله‌تان با تلوزیون ۲۵۰ سانتی‌متر یا ۲ و نیم متر است، این عدد را در ۰٫۸۴ ضرب می‌کنیم ۰٫۸۴ × ۲۵۰ می‌شود ۲۱۰ سانتی‌متر. اگر ۲۱۰ سانتی‌متر را به اینچ تبدیل کنیم تقریبا ۸۲ اینچ می‌شود. پس طبق این استاندار یک تلوزیون تقریبا ۸۰ اینچی برای فاصله ۲ و نیم متری مناسب است.

بر اساس تحقیقات، توصیه‌های مختلفی برای این «نسبت ایده‌آل» وجود دارد. THX (که در زمینه صدا و تصویر استاندارد ارائه می‌کند و متعلق به Lucasfilm جرج لوکاس است) اعتقاد دارد تلوزیون باید با بیننده زاویه ۴۰ درجه ایجاد کند. به بیان ساده یعنی فاصله‌تان تا تلویزیون را در ۰٫۸۴ ضرب کنید تا اندازه مناسب تلوزیون‌تان را به‌دست بیاورید. برای مثال اگر فاصله‌تان با تلوزیون ۲۵۰ سانتی‌متر یا ۲ و نیم متر است، این عدد را در ۰٫۸۴ ضرب می‌کنیم ۰٫۸۴ × ۲۵۰ می‌شود ۲۱۰ سانتی‌متر. اگر ۲۱۰ سانتی‌متر را به اینچ تبدیل کنیم تقریبا ۸۲ اینچ می‌شود. پس طبق این استاندار یک تلوزیون تقریبا ۸۰ اینچی برای فاصله ۲ و نیم متری مناسب است.


معرفی سایت های عمومی کشور
درباره ما
تالار تفریح و سرگرمی ، اطلاع رسانی و دانلود 707 با تنوع موضوعی در خدمت شما دوستان عزیز می باشد . در انجمن سایت ثبت نام کرده و مطالب جذاب خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید . منتظر حضور گرم شما عزیزان هستیم .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست عزیزی که افتخار دادی و از وب ما بازدید کردی ، میشه بگی دختری یا پسر ؟!؟!؟!
    دوستان عزیز نظر شما راجع به محتوا و قالب و در کل ، سایت چیه ؟
    دوست دارید از چه موضوعاتی بیشتر مطلب گذاشته بشه ؟
    نظر شما درباره اجباری کردن ثبت نام کاربر ها در سایت و بعد استفاده از مطالب کار درستی است ؟
    پیوندهای روزانه
    ساعت و تاريخ هجري شمسي




    آمار سایت
  • کل مطالب : 256
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 169
  • بازدید ماه : 833
  • بازدید سال : 7,850
  • بازدید کلی : 258,451
  • آخرین مطالب ارسالی ( 30 مطلب )
    لباس مجلسی زنانه ( 9 مدل ) - 29 شهریور 1392
    معرفی انواع مودم های ADSL - 25 شهریور 1392
    نصب مودم ADSL - 24 شهریور 1392
    شرح مختصر تلفن همراه - 23 شهریور 1392
    قرآن از دید دکتر شریعتی - 21 شهریور 1392
    آدم های ساده - 21 شهریور 1392
    نکته های کارت های عابربانک - 21 شهریور 1392
    این روزها - 01 شهریور 1392
    آهنگ جدید و فوق العاده زیبای پارسا با نام تب دستات - 01 شهریور 1392
    اعراب با ایران چه کردند ؟ - 29 اسفند 1391
    برنامه nimbuzz برای کامپیوتر - 15 بهمن 1391
    مدل لباس مجلسي زنانه شماره 1 - 23 مهر 1391
    دانلود آهنگ بي خداحافظي با صداي رضا صادقي - 20 مهر 1391
    بازي فلش قارچ خور - 16 مهر 1391
    جالبه بخونيد ... - 14 مهر 1391
    حسرت - 05 مهر 1391
    دلم گرفته از تنهايي - 05 مهر 1391
    دانلود آهنگ جدید محمد اصفهانی بنام تکیه بر باد - 31 شهریور 1391
    در كجا نشسته اي - 29 شهریور 1391
    اين چشم ها - 29 شهریور 1391
    تا حالا دقت كردين (4) - 28 شهریور 1391
    آهنگ هاي محسن يگانه - ايرانسل - 28 شهریور 1391
    آهنگ هاي پويا بياتي - ايرانسل - 28 شهریور 1391
    بيچاره دخترا ...!!! ( طنز ) - 26 شهریور 1391
    ماهي فلاور هورن - 26 شهریور 1391
    معرفي ماهي پرت - 26 شهریور 1391
    معرفي ماهي دم شمشيري - 26 شهریور 1391
    معرفي ماهي اوراتوس - 26 شهریور 1391
    روش رفع بلاک سايت سافت گذر - 24 شهریور 1391
    كلاه قرمزي و بچه ننه - 23 شهریور 1391

    تماس با ما