loading...
تنوع موضوعی در تالار 707
تالار وبلاگ 707

خبرنامه

  • من از دوستان عزيزم خواهش دارم كه منت بزارن سر ما و عضو بشن ولي اگر كسي تمايل به عضويت نداره مي تونه با نام كاربري      demo    و رمز عبور   demo  به طور موقت وارد بشه و متن خودش رو در انجمن و سايت درج كنه . به تشكر از شما .


  •  دوست عزیز بهترین حالت نمایش در مرورگرهای Mozilla Firefox و  Google Chrome  می باشد
  • دوستان عزیز کم لطفی نکنید و لطفا نظرتون رو هم بگید به ما ...
  • دعوت به همکاری : دوستانی که مایل به همکاری با ما هستن لطفا پیغام بگذارن .
  • قابل توجه دوستان عزیز  :  هر جا از مطالب یا لینکی از مطالب مشکل داشت اطلاع دهید تا مشکل برطرف شود .
  • دامنه جدید و همیشگی 707  :  www.forum707.ir
  • بازدید از سایر صفحات  :‌ دوستان عزیز به علت به روز بودن سایت از سایر صفحات نیز بازدید کنید
  • قابل توجه دوستان عزیز  :   دوستانی که در این وبلاگ ثبت نام می کردند باید منتظر تایید مدیر وبلاگ می شدند تا نام کاربریشان فعال شود . از این پس نام کاربری شما توسط ایمیل تایید می شود . لطفا ایمیل معتبر و صحیح وارد کنید .




معرفی بخش های مختلف

این بخش ها جدیدا به تالار 707 اضافه خواهد شد ...

  • به زودی این وبلاگ با موضوعات متنوع در خدمت تمامی کاربرای عزیز می باشد . (جدید) 
  • آهنگ های پیشواز همراه اول و ایرانسل ( منتشر شده )
  • معرفی سایت های عمومی کشور  ( منتشر شده )
  • کلوپ ضد دختر  ( منتشر شده )

آخرین ارسال های انجمن
user707 بازدید : 282 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

 

 

 

دختر ها خیلی دوست دارند جای پسر ها باشند اما پسر ها اصلاً دوست ندارند جای دختر ها باشند

 

 اگر یه دختر یک مشکل غیر قابل حل داشته باشه از خونه فرار میکنه اما یه پسر اگر یک مشکل غیر قابل حل داشته باشه اعضای خانواده اش رو از خونه فراری میده!

 

 یه دختر اگر دو تا مشکل غیر قابل حل داشته باشه خودکشی میکنه اما یه پسر اگر دو تا مشکل غیر قابل حل داشته باشه اعضای خانواده اش رو میکشه


 

 یه پسر اگر 3 تا مشکل غیر قابل حل داشته یه هفته افسرده میشه بعد با 3 تا مشکل کنار میاد و زندگیش رو میکنه اما تا کنون دختری که 3 تا مشکل داشته باشه دیده نشده چون همشون در مرحله دو تا مشکل خودکشی میکنند و به سه تا نمیرسه مشکلاتشون!!!


 دخترا از پسرا موهاشون کوتاهتره!


 

 دخترا می خوان سر پسرا کلاه بزارن اما در نهایت سر خودشون کلاه میره ولی پسرا می خوان سر هر موجود زنده ای که میبینن کلاه بزارن و در نهایت موفق میشن


 

 نقطه قوت پسرا چشماشونه اما نقطه قوت دخترا چشم و گوش ابرو و دماغ و دهن و .........هست.

 


 دخترا با اینکه بیشتر از پسرا قوانین راهنمایی و رانندگی رو رعایت میکنن اما خیلی بیشتر از پسرا تصادف میکنن و در هر تصادف رد پای یک دختر به چشم می خوره.


 دخترا فکر می کنن بهترین راه برای داشتن یک رابطه خوب و مداوم صداقت و راستگویی هستش ولی پسرا مطمئن هستند بهترین راه دروغگویی و گرفتن سوتی از طرف مقابله!


 دختر ها از درس و مدرسه بیزارند ولی پسر ها از درس و مدرسه فراری هستند!

 

 پسر ها به هم حسودی نمی کنن اما دخترا به هم حسودی می کنن.


 اگر برادرتون دوست دختر داشته باشه شما سعی می کنید با اون دختر آشنا بشید ولی اگر خواهرتون دوست پسر داشته باشه شما قسم می خورید! که هم پسره و هم خواهرتون رو سر به نیست کنید.

 

دختر ها زیر بار حرف زور میرن اما پسر ها خودشون حرف زور میزنن


 دخترا زندگی مشترک رو در عشق و صفا و صمیمیت می بینن ولی پسر ها در غذا

 

اگر یک دختر در یک جمع سوتی بده تا آخر دیگه هیچ حرفی نمیزنه اما پسر ها در یک چمع فقط سوتی میدن!


 

یک دختر اگر 24 ساعت با دوست پسرش صحبت نکنه افسرده میشه اما یک پسر اگر 24 ساعت با دوست دخترش صحبت نکنه با اون یکی دوست دخترش صحبت میکنه.


 

پسر ها میدونن جنبش فمنیسم چیه واسه همین ازش متنفرن ولی دختر ها نمیدونن جنبش فمنیسم چیه واسه همین طرفدارشن!


 

 یک دختر اگر با دوست پسرش به هم بزنه دیگه با هیچ پسری دوست نمیشه اما یه پسر اگر با دوست دخترش به هم بزنه با 3-4 تا دختر دیگه دوست میشه!


 

 یک دختر اگر توی خیابون پسری ازش بپرسه ساعت چنده میگه:ساعت 7.اما یه پسر اگر یه دختر ازش ساعت بپرسه میگه :ساعت 7 و 2 دقیقه و 24 ثانیه,اینم شماره تلفن من ..... سر ساعت 9 منتظر تماستم!


 

اگر یه دختر به یه پسر نگاه کنه , پسره فکر می کنه که خیلی خوش تیپه ولی اگر یه پسر به یه دختر نگاه کنه دختره فکر میکنه که پسره چقدر بی چشم و رو هستش!


 

 دختر ترشیده میشه اما پسر بلعکس رسیده تر میشه نه!!!!


 

بعد از خوندن این مطلب پسرا اول 2 دقیقه فکر میکنن تا مفهوم مطلب رو بفهمند و چون بعد از دو دقیقه نمی فهمند می زنن زیر خنده و میگن خیلی باحال بود اما دخترا بعد از خوندن این مطلب 2 ساعت حرص می خورن و فکر میکنن به شخصیت دخترای ایرونی توهین شده و در نهایت چون مفهوم این مطلب رو نفهمیدن به نویسنده اش میل میزنن و فحش میدن!!!

 

 

 

 

 

user707 بازدید : 272 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

چرا دخترها هزار جور بزک دوزک میکنند؟ 
چون میدانند با اون قیافه هیچکس نمیاد سراغشون ! 


چرا دخترها میرن بدن سازی؟ 
چون با اون هیکل های ناقص کسی سراغشون نمیاد ! 


چرا دخترها هیشه به ایفون و در نگاه میکنند؟ 
چون همیشه منتظر خواستگارن ! 


چرا دخترها دماغشون رو عمل میکنن؟ 
چون امیدوارن شاید فرجی شد و خواستگار اومد ! 


چرا دخترها فیلم هری پاتر را دوست دارن؟ 
چون فکر میکنند فردا میاد خوستگاریشون ! 


به دخترهای دم بخت چه میگویند؟ 
دیر شوهر کرد داشت می ترشید 


به یک دختر نصفه مغز چه میگویند؟ 
از سرت هم زیاده 


به یک دختر باهوش تو ایران چی میگن؟ 
تروریست 


چرا دختر ها مثل مجسمه هستند؟ 
چون تمام عمر به در ذل می زنند 


چرا دخترهای معمولی (s) دنبال بیل گیتس (n) میرن؟ 
چون n و s همدیگر را جذب میکنند 


چرا دخترانی که با دوست پسراشون از برج میلاد خودشونو پرت کنن پایین مرد 1 ساعت زودتر از دختر میرسد زمین؟ 
چون دختره از ارتفاع می ترسد از پله اومده پایین ! 


چرا دختر ها چرا اینقدر لباس میخرن؟ 
چون روی جیب دوست پسرشون نشسته اند 


چرا دخترها از پسر ها هیچ چیز میدانند؟ 
این سوال غلط است! 
می دانند فقط یک مورد است "مرد ها سبیل دارند "

user707 بازدید : 275 پنجشنبه 26 مرداد 1391 نظرات (0)

اشتباه شماره 1:

ملاک های خود را با شرایط دیگران تعیین می کنند

تعجب نکنید هنوز هم بسیارند دخترانی که ملاک ها و معیارهای خود را برای ازدواج از روی چشم و هم چشمی و برای تایید دیگران انتخاب می کنند . به عنوان مثال چنین می گویند: "وای ببین دختران فامیل با چه شرایطی و چه سطح سوادی چه ازدواج هایی کرده اند، آن وقت من با یک شخص کم سواد تر از خودم ازدواج کنم؟ این طوری همیشه احساس حقارت می کنم. مگه من چی کم دارم؟"

نه تنها دختران بلکه همه جوان ها باید بدانند که هر کس باید به فراخور حال خود معیارهایش را برگزیند. مقایسه خود با دیگران و تعیین ملاک ها باعث می شود تا شما را از واقع بینی دور کند و نتوانید در شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.



اشتباه شماره 2:

تجارب خود از افراد را تعمیم می دهند

برخی از دختر ها سعی می کنند دور کلیه خصوصیات رفتاری یک فرد نابهنجار در زندگیشان خطی بکشند و در مواجهه با هر یک از این ویژگی ها در فرد دیگر، نگاهی غیر اصولی به او خود داشته باشند . به عنوان مثال اگر مردی بد اخلاق همراه با اعتقادات دینی را در زندگی اطرافیان خود مشاهده کرده اند و شاهد آسیب های وارده از او به همسرش بوده اند ،تلاش میکنند خواستگاری هر شخص با اعتقادات دینی را رد کنند و به او با نگرشی منفی بنگرند . در حالی که نابهنجاری اخلاقی فرد ربطی رفتارهای دینی او ندارد . اگر چه فرد دیندار باید در کلیه منش های خود اصول دینی را رعایت کند و اخلاق یکی از شاخه های اصلی دین است، اما نداشتن اخلاق مناسب در شخصی مذهبی نشان از زیر سئوال بردن اعتقادات دینی نیست.



اشتباه شماره 3:

آنها مردان مناسب را نادیده می‌گیرند
هفت اشتباه دختران مجرد

این موضوع را بارها و بارها دیده‌ایم كه وقتی یک دختر مجرد باور می‌‌کند که هیچ مرد مناسبی برای او وجود ندارد، همه چیز پیرامونش روی این موضوع صحه می‌گذارد. ما به همه کسانی که فكر می‌كنند همه مردان خوب ازدواج کرده‌اند پیشنهاد می‌كنم كه این احساس را کنار بگذارند و به جای آن ، به شادی، خوشبختی و تمایلشان توجه کنند. امید همیشه منشا تلاش و موفقیت است . پس بنا را بر این نگذارید که با ناامیدی آینده خود را بیهوده و یکنواخت تصور کنید.



اشتباه شماره 4:

آنها پا به فرار می‌گذارند

بارها و بارها مشاهده کرده‌ایم که دختران جوان منتظرند مرد مناسب از آنها خواستگاری کند. اما زمانی که این اتفاق می‌افتد، آنها پا به فرار می‌گذارند و از او دور می‌شوند. به هرحال، اگر دختران ما بخواهند نتیجه‌ای از روابط خود بگیرند و امید به تشکیل زندگی داشته باشند، باید این رفتار خود را کنار بگذارند. هنگامی که شما با مردی مناسب ازدواج می‌کنید، ممکن است ابتدا اظهار علاقه و توجه او برای شما دشوار باشد، چرا که قبل از این تجربه‌اش را نداشته‌اید. اما حالا زمان آن رسیده است که این دشواری را تحمل کنید.

به خودتان اجازه بدهید زمینه را برای آشنایی و شناخت برای ازدواج موفق فراهم کنید. این همان چیزی است که برای رهایی از تنهایی و ناراحتی به دنبال آن بودید. سعی كنید از این حس زیبا، یعنی شناختن شخصی مناسب که واقعاً به شما علاقه‌مند است و دوست دارد شما را آن‌گونه که هستید بشناسد، لذت ببرید.



اشتباه شماره5 :

آنها اجازه می‌دهند که کار حسابی مشغولشان کند

خانمی كه وضعیتش در بالا اشاره شد به شدت در كارش غرق شده بود و موفقیت در کار را در اولویت همه مسایل دیگر زندگی می دانست. با وجود زیبایی، جذابیت و موفقیت‌های فراوان، همه درها برای برقراری ارتباط با او بسته بود، چرا که تمام زندگی‌اش در کار خلاصه شده بود. مشکلی که خیلی از دختران مجرد دچارش هستند. بعضی دختران فکر می‌كنند اگر مردی به آنها علاقه‌مند شده‌ است، حتما مشکلی در او وجود دارد. این افكار باعث می‌شود که مردهای مناسب زیادی را از دست بدهند، قبل از اینکه حتی یک‌بار به آنها فرصت داده باشند تا به خواستگاری بیاید.



اشتباه شماره 6:

تجربه را به بدبینی تبدیل می کنند

برخی دختران تجارب خود را از ازدواج و زندگی دیگران به نوعی بدبینی و احتیاط فوق العاده و غیر ضروری تبدیل می کنند و در انتخاب و ارزیابی طرف مقابل دچار سخت گیری و وسواس می شوند . درست است که کسب تجربه لازم و ضروری است اما قرار نیست به خاطر شنیدن وقایع آزارنده از اطراف دچار استرس در انتخاب باشیم. تیزبینی و زیرکی متعادل برای یک انتخاب مناسب کافی است. لازم نیست از ابتدا با منفی اندیشی مثل یک کاراگاه عمل کنیم .



اشتباه شماره 7:

آنها باور کرده‌اند که زمان مناسب برای آنها تمام شده است
هفت اشتباه دختران مجرد

دختران زیادی هستندک به دلیل بالا رفتن سنشان باور دارند که زمان عاشق شدن، ازدواج و بچه‌دار شدن از آنها گذشته است . درست است که زمان ازدواج و بچه‌دار شدن، پیش‌بینی شده است، اما در قرن بیست و یکم زندگی ما کمتر قابل پیش‌بینی است، كه البته این نکته مثبتی است.

دختران زیادی تا چهل- پنجاه سالگی ازدواج خود را به تاخیر می‌اندازند، اما واقعیت این است که ما هیچ‌وقت اسیر اعداد و ارقام نیستیم. ما هر لحظه در مناسب‌ترین زمان زندگی خود هستیم. بله، درست است که بیولوژی بدن همیشه ما را همراهی نمی‌کند، اما اگر شما واقعاً می‌خواهید صاحب خانواده شوید و بدن شما دیگر این اجازه را به شما نمی‌دهد که بچه‌های خودتان را داشته باشید، به این معنا نیست که این خواسته شما برآورده‌شدنی نیست. می‌توانید با پذیرفتن سرپرستی یک کودک، تشکیل خانواده‌ دهید.

user707 بازدید : 269 چهارشنبه 25 مرداد 1391 نظرات (0)

چرا دخترها هزار جور بزک دوزک میکنند؟

چون میدانند با اون قیافه هیچکس نمیاد سراغشون !

چرا دخترها میرن بدن سازی؟

چون با اون هیکل های ناقص کسی سراغشون نمیاد !

چرا دخترها هیشه به ایفون و در نگاه میکنند؟

چون همیشه منتظر خواستگارن !

چرا دخترها دماغشون رو عمل میکنن؟

چون امیدوارن شاید فرجی شد و خواستگار اومد !

به دخترهای دم بخت چه میگویند؟

دیر شوهر کرد داشت می ترشید

به یک دختر نصفه مغز چه میگویند؟

از سرت هم زیاده

به یک دختر باهوش تو ایران چی میگن؟

تروریست

چرا دختر ها مثل مجسمه هستند؟

چون تمام عمر به در ذل می زنند

چرا دخترهای معمولی (s) دنبال بیل گیتس (n) میرن؟

چون n و s همدیگر را جذب میکنند

چرا دخترانی که با دوست پسراشون از برج میلاد خودشونو پرت کنن پایین مرد 1 ساعت زودتر از دختر میرسد زمین؟

چون دختره از ارتفاع می ترسد از پله اومده پایین !

چرا دخترها از پسر ها هیچ چیز نمیدانند؟

این سوال غلط است!

می دانند فقط یک مورد است "مرد ها سبیل دارند "

user707 بازدید : 312 چهارشنبه 25 مرداد 1391 نظرات (0)

دختران 2 دسته اند: دسته اول آنهايي كه زيبا هستند و فورا ازدواج ميكنند و دسته ديگر آنهايي كه به دانشگاه ميروند (شاو)

زن از اين متأثر نميشود كه به او توجه كنيد، بلكه تأثر او از اين است كه به او توجه كنيد و بعد از او دور شويد (تواين)

با زنان همانطور كه با كودكان سر و كار داريد رفتار كنيد ولي همانطور كه با ملكه صحبت ميكنيد با او سخن بگوييد (وايلد)

 كار زن افراط و تفريط است، اگه دوست بدارد از شدت محبت بي زار ميشود و واي به حال زماني كه دشمني پيدا كند (ولتر)

 از دستپخت زن تعريف كن تا در كنار اجاق خود را قرباني كند ( ديل كارنگي)

 ازدواج كار خوبي است، ولي بهتر است اين كار را انجام ندهيد (سامبرست)

زن چون كراوات است، هم مرد را زيبا نگه ميدارد هم حلقوم او را مي فشارد (ويكتور هوگو)

بوسه مرد علامت عشق و بوسه زن علامت تسليم اوست (بال زاگ)

در ميان جانوران 3 جانور هستند كه اكثر اوقات خود را صرف آرايش ميكنند گربه-مگس و زن (شارل بوآيه)

در زندگي يك مرد 2 روز ارزش دارد : روزي كه با زني آشنا ميشود و روزي كه او را به خاك مي سپارد (ويكتور هوگو)

نگهبان زن زشتي اوست (مثل عربي)

هرگاه ميخواهيد از كسي انتقام بگيريد او را به ازدواج ترغيب كنيد (برنارد شاو)

راز از هر نوعي بر قلب زنان فشاري غير قابل تحمل مي آورد (پوشكين)

مردها آنچه را كه مي شنوند از يك گوش وارد و از گوش ديگر خارج مي سازند، اما زنان از 2گوش وارد و از دهان خارج مي كنند (برنارد شاو)

زن با نگاه خود آتش مي افروزد و بيهوده مي كوشد تا با اشك خود آنرا خاموش كند (برنارد شاو)

گرانقيمتترين انگشتري هاي جهان، انگشتري نامزدي است، چون مرد پس از خريد آن تا آخر عمر قسط ميدهد (چگورا)

در برخورد با تازه عروس مردها به صورتش نگاه ميكنند و خانمها به لباسش (ديكنز)

زنها فقط 2روز مي توانند مردها را خوشبخت كنند، روز عروسي و روز مرگ (برنارد شاو)

بهترين سفارش نامه زن، زيبايي اوست كه در همانجا قابل قبول است (ارسطو)

زن، وقتي از يك حقيقت دفاع مي كند منطقش بسيار ضعيف و قدرت اثباتش بي تأثير است . ولي اگر همين زن بخواهد از يك دروغ دفاع كند آن وقت كسي را تاب مقاومت در برابر او نيست (گاليله)

زن، شيطاني است كامل تر و شيطان تر (ويكتور هوگو)

اشك، نيرومندترين ماده سيال روي زمين است (داوينچي)

اگر زني عصباني شد، يقين كنيد كه يك كار انجام نشده دارد و چاره اش در اين است كه به عصبانيت تظاهر كند (ديكنز)

براي زن فقط يك بدبختي و مصيبت وجود دارد و او اين است كه حس كند كسي اورا دوست ندارد (اعرابي)

 اگر تله به دنبال موش برود، زن نجيب هم دنبال مرد (ضرب المثل سوئدي)

مردها را شجاعت به جلو ميراند و زنها را حسادت (برنارد شاو)

user707 بازدید : 286 چهارشنبه 25 مرداد 1391 نظرات (0)

۱) با عصبانیت برین جلوش و تو چشاش زل بزنین و بگین چیه به من خیره شدی ؟ چیزی میخوای ؟ به غیر از من کس دیگری هم هست که بتونی نگاش کنی ...... همش خیره شدی به من که چی بشه ؟   حالا اینا به کنار . چرا چشمک میزنی ؟  چرا ابروهاتو واسه من بالا و پایین می کنی ؟ خجالت بکش. شرم کن .  نکنه در موردم فکرای بد میکنی ؟ اصلا چه معنی داره یه دختر به پسر چشمک بزنه


۲ ) اگه دیدین دختر با عجله داره راه میره یا اگه دیدین یه دختر داره میدوه... شما از پشت سر دنبالش کنید و بگین آی دزد آی دزد بگیرینش دار و ندارم رو برد ... اگه دختر وایساد و شما رو نیگاه کرد بازم داد بزنید که : دزد همینه که ایستاده . اگه دختر ترسید و پا به فرار گذاشت خوش به حالتون میتونید یه تعقیب و گریز حسابی راه بندازین و از این کار لذت ببرین  ولی اگه وایساد و فرا نکرد برای اینکه ضایع نشین به دویدن ادامه بدین و بازم داد بزنید آی دزد....


۳ ) توی تاکسی اگر یه دختر کنارت نشسته بود .. وقتی که خواستین پیاده بشین بهش بگین مگه نمیای ؟

اون هاج و واج شمارو نگاه میکنه . بهش فرصت ندین و بگین چرا انقدر زود جا زدی ؟ بعدش در تاکسی رو ببندین و برین و ما بقی ماجرا رو به افراد حاضر در تاکسی واگذار کنید


۴ ) توی پارک با عجله برین کنارش بشینین و بگین معذرت می خوام دیر کردم . خب چیکارم داشتی که گفتی بیام اینجا ؟ ( باید یه جایی باشه که چند نفر حضور داشته باشن ) معلومه که اون انکار می کنه . بعدش نوبت شماست فوری بگین مگه نگفتی بیا اینجا این رنگ لباسمه و این رنگ روسریمه ؟ باز هم اون انکار میکنه . شما این طوری ادامه بدین : خب اگه از اینایی که اینجا نشستن خجالت میکشی بریم یه جای خلوت ... مطمئن باشید اون داغ میکنه . بعدش شما با عصبانیت بلند شین و یه کاغذ جلوش بندازین سر کا گذاشتی منو ؟ بیا اینم شماره ای که دادی ... دیگه به من زنگ نزن وگرنه می دمت دست پلیس بعدش ول کنین برین  


۵ ) توی جمع یه سی دی بهش بدین . بگین خیلی باحال بود دستت درد نکنه ... اگه بازم از اینا داری بهم بده قیمتش هرچی باشه قبوله .... اونم اینور و اونورو نیگاه میکنه میگه اشتباه گرفتی آقا ( یا شایدم فوش خار و مادر بکشه به جونتون ) شما هم طوری وانمود کنین که انگار حواستون نبوده توی جمع هستین و ازش معذرت بخواین و برین سر جاتون بشینین .


۶ ) مثل معتاد ها خودتون رو به موش مردگی بزنین و برین جلو و به لهجه ی معتادی بگین : خانوم دشتم به دامنت از اون چیزا که دیلوز دادین باژم هملاتون هشت ؟ دالم میمیلم از خمالی به جون تو . هرچی منتظل موندم نیومدین و خیلی شانش آولدم که اینجا پیداتون کلدم بیا اینم پولش ... اون رنگ عوض میکنه ( سیاه سفید سرخ قهوه ای آبی ) و انکار میکنه ولی شما ول کن نشین و هی پیله کنین ... دوباره انکار میکنه .... شما بگین : خانوم من شبا لوی ژوغال می خوابم من به اندازه ی کافی شیاه هشتم خواهشا تو دیگه مالو شیاه نکن....

ولی اینم بگم انجام این کار ها به قول مجید سوزوکی تو اخراجی ها ( چیز ) میخواد که همه ندارن هه هه هه

user707 بازدید : 285 دوشنبه 16 مرداد 1391 نظرات (0)


 با عصبانیت برین جلوش و تو چشاش زل بزنین و بگین چیه به من خیره شدی؟ چیزی می خوای؟

به غیر از من کس دیگه هم اینجا هست که بتونی نگاش کنی .
همش خیره شدی به من که چی بشه ؟
حالا اینا به کنار ، چرا چشمک می زنی؟
چرا آبرو هاتو واسه من بالا و پایین می کنی؟ خجالت بکش ، شرم کن.
نکنه در موردم
فکر و خیال کنی من زن دارم و زنم رو هم دوست دارم
و قصد ازدواج مجدد هم ندارم . چه معنی داره یه دختر
به یه پسر چشمک بزنه.


اگه دیدین دختر با عجله داره راه می ره و یا اگه موردی به طورتون خورد که دختری می دوید .

شما از پشت سر دنبالش کنین و بگین آی دزد آی دزد بگیرینش دارو
ندارم رو برد .
اگه دختر وایساد و شما رو نگاه کرد بازم داد بزنین که: دزد همینیه که ایستاده اگه دختر ترسید و پا به فرار گذاشت ،
خوش به حالتون می تونین یه تعقیب و گریز حسابی راه بندازین و حالشو ببرین .
ولی اگه ایستاد و فرار نکرد برای این که ضایع نشین به دویدن ادامه بدین و بازم داد بزنین که : آی دزد آی دزد


 توی تاکسی اگه کنارت یه دختر نشسته وقتی که خواستین پیاده بشین

بهش بگین مگه نمیای ؟
اون هاج و واج شما رو نگاه می کنه . بهش فرصت ندین و بگین : چه زود جا زدی؟
بعدش در تاکسی رو ببندین و برین. و مابقی ماجرا رو به افراد حاضر در تاکسی واگذار کنید


 توی پارک با عجله برین کنارش بشینین و بگین معذرت می خوام


که دیر کردم .خب چکارم داشتی که گفتی بیام اینجا؟

بهتره یه جایی باشه که چند نفری حضور داشته باشن .
معلومه که اون انکار می کنه .
بعدش نوبت شماست فوری بگین مگه تو نگفتی بیا اینجا این رنگ لباسمه این رنگ روسریمه ؟
باز هم اون انکار می کنه . شما این طوری ادامه بدین .
خب اگه از اینای که اینجا نشستن خجالت می کشی بریم یه جای خلوت .

مطمئنم اون داغ می کنه . بعدش شما با عصبانیت بلند شین و
یه کاغذ جلوش بندازین و بگین سرکار گذاشتی منو ؟

بیا اینم شماره ای که دادی . دیگه به من زنگ نزن وگر نه
می دمت دست پلیس. بعدش ول کنین برین.

معرفی سایت های عمومی کشور
درباره ما
تالار تفریح و سرگرمی ، اطلاع رسانی و دانلود 707 با تنوع موضوعی در خدمت شما دوستان عزیز می باشد . در انجمن سایت ثبت نام کرده و مطالب جذاب خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید . منتظر حضور گرم شما عزیزان هستیم .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست عزیزی که افتخار دادی و از وب ما بازدید کردی ، میشه بگی دختری یا پسر ؟!؟!؟!
    دوستان عزیز نظر شما راجع به محتوا و قالب و در کل ، سایت چیه ؟
    دوست دارید از چه موضوعاتی بیشتر مطلب گذاشته بشه ؟
    نظر شما درباره اجباری کردن ثبت نام کاربر ها در سایت و بعد استفاده از مطالب کار درستی است ؟
    پیوندهای روزانه
    ساعت و تاريخ هجري شمسي




    آمار سایت
  • کل مطالب : 256
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 133
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 171
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 251
  • بازدید ماه : 915
  • بازدید سال : 7,932
  • بازدید کلی : 258,533
  • آخرین مطالب ارسالی ( 30 مطلب )
    لباس مجلسی زنانه ( 9 مدل ) - 29 شهریور 1392
    معرفی انواع مودم های ADSL - 25 شهریور 1392
    نصب مودم ADSL - 24 شهریور 1392
    شرح مختصر تلفن همراه - 23 شهریور 1392
    قرآن از دید دکتر شریعتی - 21 شهریور 1392
    آدم های ساده - 21 شهریور 1392
    نکته های کارت های عابربانک - 21 شهریور 1392
    این روزها - 01 شهریور 1392
    آهنگ جدید و فوق العاده زیبای پارسا با نام تب دستات - 01 شهریور 1392
    اعراب با ایران چه کردند ؟ - 29 اسفند 1391
    برنامه nimbuzz برای کامپیوتر - 15 بهمن 1391
    مدل لباس مجلسي زنانه شماره 1 - 23 مهر 1391
    دانلود آهنگ بي خداحافظي با صداي رضا صادقي - 20 مهر 1391
    بازي فلش قارچ خور - 16 مهر 1391
    جالبه بخونيد ... - 14 مهر 1391
    حسرت - 05 مهر 1391
    دلم گرفته از تنهايي - 05 مهر 1391
    دانلود آهنگ جدید محمد اصفهانی بنام تکیه بر باد - 31 شهریور 1391
    در كجا نشسته اي - 29 شهریور 1391
    اين چشم ها - 29 شهریور 1391
    تا حالا دقت كردين (4) - 28 شهریور 1391
    آهنگ هاي محسن يگانه - ايرانسل - 28 شهریور 1391
    آهنگ هاي پويا بياتي - ايرانسل - 28 شهریور 1391
    بيچاره دخترا ...!!! ( طنز ) - 26 شهریور 1391
    ماهي فلاور هورن - 26 شهریور 1391
    معرفي ماهي پرت - 26 شهریور 1391
    معرفي ماهي دم شمشيري - 26 شهریور 1391
    معرفي ماهي اوراتوس - 26 شهریور 1391
    روش رفع بلاک سايت سافت گذر - 24 شهریور 1391
    كلاه قرمزي و بچه ننه - 23 شهریور 1391

    تماس با ما